Hallo,
Ik ben zover dat ik in vb.net mijn g-mail kan openen en lezen in een webbrowser-control.
In deze control staan ook hyperlinks naar webpagina's, keurig onderstreept en er wordt ook gereageerd op de muisklik (op die link).
Echter, deze link wordt standaard geopend met Internet Explorer terwijl mijn default Browser Chrome is.
Ik heb nog geen oplossing gevonden om deze link-acties naar Chrome om te leiden...
Wie heeft een tip?

Er zijn 1 reacties in dit onderwerp
Geplaatst op 19 August 2020 - 16:57
Geplaatst op 20 August 2020 - 09:21
vbibHollie, op 19 August 2020 - 16:57, zei:
Ik ben zover dat ik in vb.net mijn g-mail kan openen en lezen in een webbrowser-control.
In deze control staan ook hyperlinks naar webpagina's, keurig onderstreept en er wordt ook gereageerd op de muisklik (op die link).
Echter, deze link wordt standaard geopend met Internet Explorer terwijl mijn default Browser Chrome is.
Ik heb nog geen oplossing gevonden om deze link-acties naar Chrome om te leiden...
Wie heeft een tip?
Wie heeft een tip?
Tips:
Gebruik een andere webbrowser control.
Bijvoorbeeld CefSharp.WinForms
Also tagged with one or more of these keywords: VS 2015, VS2015
VS 2015
.Net →
Visual Basic →
Zoeken In Sql DatabaseBegonnen door Rock , 11 Jan 2021 ![]() |
|
![]()
|
||
VS 2015
.Net →
Visual Basic →
E Mail Verzenden Met Smtp ServerBegonnen door Luc2803 , 05 Jan 2021 |
|
![]()
|
||
VS 2015
.Net →
Visual Basic →
Hoe Om Te Gaan Met Komma En Aanhalingsteken In Een StringBegonnen door ronron , 03 Jan 2021 ![]() |
|
![]()
|
||
VS 2015
.Net →
Visual Basic →
Datasources KoppelenBegonnen door Zwozwedra , 25 Nov 2020 ![]() |
|
![]()
|
||