Hallo
Ik wou mij even 'aanbieden' als tester van uw applicaties. Ik heb zelf veel geschreven maar ben er een tijdje uit. Door recentelijk een paar programma's te hebben getest heeft de microbe terug gebeten.
Ik test graag programma's uit en ik geef zoveel mogelijk opbouwende kritiek. Ik ben wel redelijk kritisch. Niets mag aan toeval overgelaten worden en ik programmeer meestal zelf met de minst mogelijke fouttoleratie naar eindgebruiker toe. Zijn mijn programma's foutloos? Absoluut niet, maar ik streef er wel naar.
Dus, zend de projectjes maar op, ik zal ze graag (gratis) testen! Ik heb de code zelf niet nodig.
Gr M
1
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp
Geplaatst op 29 juli 2015 - 22:34
Geplaatst op 30 juli 2015 - 16:14
ik zal u een iso-ke met windows 10 sturen
Geplaatst op 30 juli 2015 - 20:51
Awel Red, ben er al volop mee bezig Gisteren (dag 1 dus) al onderstaande getest:
Test 1: Virtueel op VMWare 5.5 (clean), werkt met tools van W8, dus ok, integratie in domein, ok, install Office en andere tools, ok
Test 2: Als upgrade van 8.1 op laptop. Miserie. Grafische driver niet ok, kon niet op store en ik had al een fout met remote desktop app die telkens crashte bij afsluiten > fout is gewoon meegekomen met de upgrade.
Test 3: Clean install op diezelfde HP laptop, alles ok, ook grafische driver installeerde zelf (AMD driver incl CCC), integratie domein, ok al vertraagd opstarten desdanig. Werk op SSD maar voel redelijk vertraging. Er zitten immers maar enkele GPO's op AD.
Ben dus aangenaam verrast maar zal absoluut geen upgrade voorstellen maar telkens een clean install. Dit is immers ook zo met de voorgangers al altijd zo geweest.
Dus ja, heb al getest
Test 1: Virtueel op VMWare 5.5 (clean), werkt met tools van W8, dus ok, integratie in domein, ok, install Office en andere tools, ok
Test 2: Als upgrade van 8.1 op laptop. Miserie. Grafische driver niet ok, kon niet op store en ik had al een fout met remote desktop app die telkens crashte bij afsluiten > fout is gewoon meegekomen met de upgrade.
Test 3: Clean install op diezelfde HP laptop, alles ok, ook grafische driver installeerde zelf (AMD driver incl CCC), integratie domein, ok al vertraagd opstarten desdanig. Werk op SSD maar voel redelijk vertraging. Er zitten immers maar enkele GPO's op AD.
Ben dus aangenaam verrast maar zal absoluut geen upgrade voorstellen maar telkens een clean install. Dit is immers ook zo met de voorgangers al altijd zo geweest.
Dus ja, heb al getest
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers