Springen naar inhoud

- - - - -

Een nieuwe browser openen

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 1 reacties in dit onderwerp

#1 x7-virus

x7-virus

Starting Developer

• Leden
  • 24 berichten
    Laatst bezocht 05 aug 2012 14:07

Geplaatst op 04 februari 2011 - 16:33

Ik probeer op een pagina via een knop een nieuwe webbrowser te openen naar een bepaalde pagina. Maar de code die ik er nu achter heb staan zorgt ervoor dat de pagina als pop-up opent en daardoor kan ik niet scrollen.

De code die ik heb is :
Visual Basic Code:
	Protected Sub Button1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
		Response.Write("<script>window.open" & "('http://www.capoeirakempen.be/events.html','_blank', 'width=1200,height=900');</script>")
	End Sub

Wat moet ik hieraan veranderen of kent iemand anders misschien een betere manier?

Gelieve te antwoorden want dit is redelijk belangrijk, deze pagina is van een website die ik moet maken voor mijn eindwerk.

mvg x7-virus

#2 Complexity

Complexity

Rookie Developer

• Leden
  • Pip
  • 33 berichten
    Laatst bezocht 22 sep 2014 15:28
Inzender

Geplaatst op 06 februari 2011 - 15:16

Beste,

Ik zou het veranderen in volgende code:

Visual Basic Code:
Protected Sub Button1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
		Response.Redirect("http://www.capoeirakempen.be/events.html")
	End Sub

Dit is de manier die gebruikt wordt om in een ASP.NET applicatie naar een nieuwe pagina te surfen.

Indien je toch gebruikt wilt maken, van de response.write dan kunt je best het target van _blank naar _self veranderen om deze in het huidige venster te openen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers

Inloggen

Untitled 1

Met dank aan J├╝rgen voor de jarenlange inzet van visualbasic.be (anno dec 2000)
Met dank aan Mike en Ronneke voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2010)
Met dank aan PascalBianca voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2016)