Volgens MS was er geen tijd meer om dit in de versie 2002 te implementeren. Dit ter titel van inlichting
0
= operator voor zelf gedefinieerde class
Door
VB6Dummy
, 04 mei 2011 07:04
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp
Geplaatst op 04 mei 2011 - 07:04
Geplaatst op 04 mei 2011 - 07:03
hmm, pas vanaf 2003 he? Weer een reden er bij om zo snel mogelijk 2003 te installeren! Maar dat was ik toch al van plan dit weekend te gaan doen.
Eigenlijk vreemd dat 2002 dit niet kan, in Java deed ik dat al 5 jaar geleden! Maar MS heeft voor VB.NET wel meer afgekeken van Java (voor C# ook trouwens ) Maar ik zeg altijd maar: "Beter goed gejat dan slecht verzonnen!"
Bedankt voor de hulp!
El Loco
Eigenlijk vreemd dat 2002 dit niet kan, in Java deed ik dat al 5 jaar geleden! Maar MS heeft voor VB.NET wel meer afgekeken van Java (voor C# ook trouwens ) Maar ik zeg altijd maar: "Beter goed gejat dan slecht verzonnen!"
Bedankt voor de hulp!
El Loco
Hallo
Ge gaat een overload moeten doen van de "="-operator, dus iets in de aard van dit:
Code:
Public Shared Operator =(Parameter overdracht) As ....
.
.
End Operator
Houdt er wel rekening mee dat operator-overload beschikbaar is vanaf de versie 2003.
Greetz
Ge gaat een overload moeten doen van de "="-operator, dus iets in de aard van dit:
Code:
Public Shared Operator =(Parameter overdracht) As ....
.
.
End Operator
Houdt er wel rekening mee dat operator-overload beschikbaar is vanaf de versie 2003.
Greetz
Hoi,
Ik heb een eigen class gedeclareerd en een array van deze class aangemaakt. Nu wil ik instanties van deze class in die array stoppen, maar de '=' operator werkt niet. Hoe kun je de '=' operator voor een eigen class definieren? Ik weet dat het mogelijk is, maar ik kom er maar niet op hoe...
Groeten,
El Loco
Ik heb een eigen class gedeclareerd en een array van deze class aangemaakt. Nu wil ik instanties van deze class in die array stoppen, maar de '=' operator werkt niet. Hoe kun je de '=' operator voor een eigen class definieren? Ik weet dat het mogelijk is, maar ik kom er maar niet op hoe...
Groeten,
El Loco
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers