Hey
Wij hebben het volgende voor:
er is een bepaalde tekst uit een excelsjabloon die automatisch moet verstuurd worden.
Sedert een 2 tal maanden zijn we op het werk overgeschakeld naar office 365 en zitten we opgescheept met de webapp van outlook365, hiervoor werkte met de gewone versie van outlook.
Is er iemand die weet hoe ik de code moet aanpassen zodanig dat de mail verstuurd kan worden via de webmailapp van office 365 (outlookwebacces)?
de code die nu in de excel staat :
Set mailapp = GetObject(, "Outlook.Application")
On Error GoTo 0
If mailapp Is Nothing Then
Set mailapp = CreateObject("Outlook.Application")
End If
Set welkemail = mailapp.CreateItem(0)
Bericht = .......
2
Automatische Mail Versturen Via Webapp Outlook365
Door
Hugo
, 22 nov 2022 11:21
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp
#1
Geplaatst op 22 november 2022 - 11:21
#2
Geplaatst op 08 december 2022 - 23:05
Als je office 365 hebt heb je normaal ook outlook 365 en die staat lokaal. Of je admins hebben dat verboden om te installeren, wat nogal dom is naar productiviteit.
Heel oude VBA code: https://www.wallstre...ail-from-excel/
Heel oude VBA code: https://www.wallstre...ail-from-excel/
#3
Geplaatst op 03 februari 2023 - 12:00
Damic, op 08 december 2022 - 23:05, zei:
Als je office 365 hebt heb je normaal ook outlook 365 en die staat lokaal. Of je admins hebben dat verboden om te installeren, wat nogal dom is naar productiviteit.
Heel oude VBA code: https://www.wallstre...ail-from-excel/
Heel oude VBA code: https://www.wallstre...ail-from-excel/
office staat lokaal, maar mailen kunnen we enkel via webmail aangezien in onze bundel geen outlook zit en dat is het probleem .
Handig is iets anders want we werken ook nog met verschillende mailboxen en via webmail is dat geen pretje
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers