Beste mensen,
Aangezien hier nog niemand iets heeft gezet , zal ik het schot lossen
Ik wilde graag eens testen met een toggle button zoals hier in deze link word voor gedaan.
Nu wil ik het volgende bereiken met die toggle button.:
Standaard is de knop uit.
Druk ik op die knop geeft hij de text "aan" weer en moet een link sturen en indien mogelijk zonder een browser te openen.
Druk ik weer op die knop moet hij "uit" weergeven en een nieuwe link sturen zonder de browser te openen.
Is dit mogelijk zo ja wie kan mij tonen hoe dit moet, gaat dit niet , dus met tonen van webbrowser, hoe dit dan moet?
In die oefening krijg ik mooi de tekst te zien dat die knoppen aan/uit staan maar hoe doe ik dat met het geen wat ik hierboven eigenlijk wil bereiken.
gaarne wat hulp hierbij.
1
Er zijn 1 reacties in dit onderwerp
Geplaatst op 14 december 2017 - 20:32
Geplaatst op 14 december 2017 - 21:50
Ondertussen heb ik hem reeds werkent met deze code.:
Code:
Alleen als ik dus de knop druk krijg ik de webbrowser geopend en dat is eigenlijk niet wat ik wil.
Kan dit ook er zonder of onderdrukt worden?
Code:
public void onToggleClicked(View view) { // Is the toggle on? boolean on = ((ToggleButton) view).isChecked(); if (on) { // Enable vibrate Intent myWebLink = new Intent(android.content.Intent.ACTION_VIEW); myWebLink.setData(Uri.parse("https://connect.triggi.com/c/BrkAQpctWf83uFDvJhLM")); startActivity(myWebLink); } else { // Disable vibrate Intent myWebLink = new Intent(android.content.Intent.ACTION_VIEW); myWebLink.setData(Uri.parse("https://connect.triggi.com/c/BH1wa29YZM1xxCVfZrVW")); startActivity(myWebLink); } }
Alleen als ik dus de knop druk krijg ik de webbrowser geopend en dat is eigenlijk niet wat ik wil.
Kan dit ook er zonder of onderdrukt worden?
Ook met taq Toggle button, android, studio voorzien
Andere programmeertalen →
Android Tutorials →
Tutorial: Oefening 2 => Onderwerpen Intent / ParcelableBegonnen door Prior , 15 jul 2017 Android, intent, parcelable en nog 3... |
|
|
||
Android Tutorials →
Tutorial: Oefening ÉénBegonnen door Prior , 12 jul 2017 Android |
|
|
||
VBIB Community →
Mededelingen →
Visual Studio 2013 Launch Op 13Th Nov 2013Begonnen door RedThread , 12 sep 2013 Visual, Studio, 2013 |
|
|
||
Solved
Java →
Probleem Met Connectie Naar Mysql Van Xampp.Begonnen door pascalbianca , 02 mei 2013 android, mysql, xampp, java en nog 1... |
|
|
||
PI
Raspberry Pi →
Software →
Android 4.0 Ported To Raspberry Pi, Supports Hd Video But Not Audio(Engelse Tekst)Begonnen door pascalbianca , 17 okt 2012 Android |
|
|
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers