Springen naar inhoud

- - - - -
DB .NET

Query Records Beperken

.NET

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 1 reacties in dit onderwerp

#1 Hypenate

Hypenate

Guru Developer

• Leden
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1228 berichten
    Laatst bezocht 26 nov 2017 14:43
Inzender

Geplaatst op 04 juli 2015 - 16:52

Onderstaand mijn layout:

Voor een voertuigcontrole op nummerplaat (licenplateID) wil ik dat er enkel de records worden weergegeven van de eigenlijke controle.
Nu geeft hij ook elke persoon weer die gekoppeld is aan het nummerplaat, wat niet hoef. Ik wil gewoon de firma ophalen via de persoon.

Bijlage  1.JPG   111,68K   8 downloads

SQL Code:
SELECT dbo.tblCarCheck_Construction.ID, dbo.tblCarCheck_Construction.time, dbo.tblCarCheck_Construction.agentID, dbo.tblAgents.name, dbo.tblCarCheck_Construction.licenseplateID,
dbo.tblLicensePlate_Construction.licenseplate, dbo.tblCompany_Construction.company
FROM dbo.tblCompany_Construction INNER JOIN
dbo.tblAgents INNER JOIN
dbo.tblCarCheck_Construction ON dbo.tblAgents.agentID = dbo.tblCarCheck_Construction.agentID INNER JOIN
dbo.tblLicensePlate_Construction ON dbo.tblCarCheck_Construction.licenseplateID = dbo.tblLicensePlate_Construction.licenseplateID INNER JOIN
dbo.tblPerson_Construction ON dbo.tblLicensePlate_Construction.licenseplateID = dbo.tblPerson_Construction.licenseplateID ON
dbo.tblCompany_Construction.companyID = dbo.tblPerson_Construction.companyID

#2 Damic

Damic

Master Developer

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 639 berichten
    Laatst bezocht 17 sep 2018 17:33
  • LocatieMechelen (BE)

Geplaatst op 24 april 2016 - 13:07

Ik vermoed dat je na bijna een jaar toch al een oplossing heb gevonden, zo niet. Ik snap niet welke data je wilt :$

Ook met taq DB .NET, .NET voorzien

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers

Inloggen

[DB .NET] Untitled 1

Met dank aan J├╝rgen voor de jarenlange inzet van visualbasic.be (anno dec 2000)
Met dank aan Mike en Ronneke voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2010)
Met dank aan PascalBianca voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2016)