Er waren enkele kleine dingetjes die ik al heb gedaan aan de auto.
Het kofferbak zat vol met verf spetters, deze heb ik helemaal eruit gekregen.
Hoeden plank had iets teveel speling waardoor deze steeds inzakte bij iedere afwijking in de weg, de speling heb ik helemaal eruit gehaald.
Hij ziet er weer als nieuw uit op de bekleding van de deuren na.
Door het warme weer en uiteraard het niet te goed lijmen van de bekleding van de deuren in de fabriek zijn deze gaan blazen.

Aangezien ik was aan het twijfelen of ik de originele stof zou aanhouden of zou vervangen voor nappaleer, heb ik op advies (omdat het nappa leer echt véél zwarter was) de originele stof geprobeerd.
Dus hier vandaag aan begonnen.
Deur paneel eruit gehaald en bekleding laten losweken door een lijm verwijderaar, gelijk doek en keukenpapier ertussen om beide delen weer te laten drogen.

Na drogen alles opnieuw goed ingespoten met bekledings-lijm en netjes opnieuw strak opgelegd.
Nu wachten dat de lijm goed is opgedroogd dat is die natte plek op de foto ook helemaal weg, deze trekt namelijk transparant op.

Het lijkt of hij nog blaas heeft links maar dat is bedrog want als je erover wrijft voel je wel degelijk de ondergrond.
Nog 1 deur te gaan en alle deuren zijn weer netjes in orde.
Laat het komend jaar weer los (wat ik denk dat het niet meer gebeurd) gaat deze helemaal eruit en dan toch maar kijken voor iets andere bekledings-materiaal, al hoop ik dat dit niet nodig is aangezien het toch wel erg veel tijd vergt om het goed te krijgen.