Springen naar inhoud

- - - - -

Pglv1.1

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 5 reacties in dit onderwerp

#1 Paranorma

Paranorma

Starting Developer

• Leden
  • 23 berichten
    Laatst bezocht 23 jan 2013 00:51
  • LocatieOost Vlaanderen

Geplaatst op 16 januari 2013 - 17:14

Mijn eerste programmatje dat ik gemaakt heb met Visual Basic noemt PGL (Paranormale Gebeurtenissen Log)

Ik ben een absolute beginner wat VB betreft, maar ben al blij dat ik zo ver geraakt ben :P
Momenteel aan versie 1.2 aan het werken (met hier en daar een paar kleine aanpassingen)

Het programma heeft als bedoeling dat iemand een bepaalde gebeurtenis kan ingeven, die automatisch weggeschreven wordt naar een .txt bestand.
Als er nadien een nieuwe gebeurtenis ingegeven wordt dan komt deze in het zelfde .txt bestand te staan onder de eerder ingegeven invoer.

voor jullie zal hetgene ik gemaakt heb waarschijnlijk zeer makkelijk zijn om te maken, maar zelf ben ik er toch enkele dagen mee bezig geweest (nog nooit met VB gewerkt)

Screenshot in bijlage

en voor zij die het eens willen testen, hier kan je het downloaden http://paranorma.be/...ads/PGLv1.1.rar

Bijgevoegde Bestanden

#2 RedThread

RedThread

Beheerder VBIB

• Beheerder
  • 3590 berichten
    Laatst bezocht 14 jul 2018 15:51
  • LocatieTongeren,Belgium.
Inzender

Geplaatst op 16 januari 2013 - 17:46

ik moet er zelf gelukkig niets invullen ;)

#3 Paranorma

Paranorma

Starting Developer

• Leden
  • 23 berichten
  • LocatieOost Vlaanderen

Geplaatst op 16 januari 2013 - 17:57

haha, voor jou gelukkig ja :D
voor mij eigelijk pech :P (want dat zou een case kunnen betekenen :P )

#4 Paranorma

Paranorma

Starting Developer

• Leden
  • 23 berichten
  • LocatieOost Vlaanderen

Geplaatst op 16 januari 2013 - 22:34

ondertussen v1.2 uitgebracht (al iets beter dan de eerste :P

voor zij die het willen testen: http://paranorma.be/...ads/PGLv1.2.rar

#5 Lunatic

Lunatic

Senior Developer

• Leden
  • PipPipPip
  • 122 berichten