Springen naar inhoud

- - - - -

Hit'M (Bingo-Kast Simulatie + Vb6 Broncode)

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 1 reacties in dit onderwerp

#1 Lunatic

Lunatic

Senior Developer

• Leden
  • PipPipPip
  • 122 berichten
    Laatst bezocht
  • LocatieGent

Geplaatst op 23 december 2012 - 21:01

Dit programma is ooit (20 jaar geleden) in GWBasic geschreven maar was in een kleinere resolutie. Daarna is er een versie geschreven in assembler, en uiteindelijk deze windows versie in VB6.

Preview:
Geplaatste afbeelding

Ik plaats dit nu pas in deze rubriek omdat ik ook de VB6 broncode vrij heb gegeven.

Link: http://www.mpq-softw...ware/win-m.html

Broncode: http://www.mpq-softw...it-mproject.zip

Dit programma maakt voor de geluiden gebruik van EasySound control, en er zit een zip-bestand met de installatiebestanden voor deze control bij de broncode. Er zit ook een "Inno Setup Script" file bij.

#2 Lunatic

Lunatic

Senior Developer

• Leden
  • PipPipPip
  • 122 berichten
    Laatst bezocht
  • LocatieGent

Geplaatst op 25 december 2012 - 16:24

Exclusief hier, geef ik ook nog de link naar de gezipte broncode van een grotere versie (resolutie 1280 x 960) waarin tevens het setup installatiebestand, de gezipte EasySound setup en de Inno Setup Script vervat zitten. Die grotere versie is de gewone versie waarvan alle graphics eenvoudig werden verdubbeld, dus niet echt meer detail, enkel vergroot.

Er zit ook een doc-bestand met een beknopte uitleg van het spel (Engelstalig) bij.

www.mpq-software.be/software/hit-m_big.zip

Zelf is mijn hoofdscherm een klassiek 3:4 scherm ingesteld op resolutie 1280 x 1024. Met een taakbalk van dubbele hoogte, past deze grote versie precies op het scherm samen met de taakbalk.

Geplaatste afbeelding

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers

Inloggen

Untitled 1

Met dank aan J├╝rgen voor de jarenlange inzet van visualbasic.be (anno dec 2000)
Met dank aan Mike en Ronneke voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2010)
Met dank aan PascalBianca voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2016)