Springen naar inhoud

- - - - -

Even Voorstellen

Voorstelling

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 8 reacties in dit onderwerp

#1 NicoJuicy

NicoJuicy

Starting Developer

• Leden
  • 4 berichten
    Laatst bezocht 17 aug 2012 14:44

Geplaatst op 07 augustus 2012 - 00:48

Hoy,

Ik ben Nico Sap, reeds 25 zomers woonachtig te Veurne (Alveringem), werkende als .Net developer (meestal ASP.Net MVC, maar ook andere zaken).

Heb jullie talk gezien op Community Day en aangezien jullie één van de dichtste "usergroups" zijn, leek het me wel interessant om me eens voor te stellen / te joinen. Aan de westhoek is er echt niets te vinden van dergelijke initiatieven, het dichtsbijzijnde zou Brugge / Kortrijk zijn en dat is ook al een redelijke afstand van mijn thuis.. - dus bij deze.

Als ik me niet vergis komen jullie 1 x samen iedere 2 weken, de woensdagavond om 20:00 (wanneer is de volgende x overigens?)
Ik heb wel interesse om eens af te komen, maar dat moet ik dan zien te combineren met mijn fitness (ik moet ook nog die bureaujob kilo'tjes weer eens wegwerken ;)).

Mijn hobby's?
Sinds oktober vorig jaar opnieuw begonnen met sporten: ma/wo/vr = fitness, di en zondag = zwemmen (2 km. crawl) en in het weekend (als het mooi weer is) ga ik regelmatig nog eens koersen (50-60 km.), allemaal in groepsverband natuurlijk. Al is het me opgevallen dat sporten met het andere geslacht de prestaties qua sport meestal doen zakken, terwijl die van het praten exponentieel stijgen, dus daar ga ik me binnenkort eens moeten over bezinnen.

Daarnaast programmeer ik nog regelmatig eens in mijn vrije tijd + kleine freelance opdrachtjes (CMS,... ^^), als ik het bovenstaande niet doe, ga ik wel nog eens een biertje consumeren in de gezellige café's nabij in het weekend (daar hebben we er genoeg van).

In het weekend staat programmatuur en IT dus lager op de prioriteitenlijst.

Grote interesse in programmeertalen, maar het best op de hoogte van .Net (workrelated = VB.Net, freetime = C#). Als ik de tijd zou hebben, zou ik me eens bestuderen in F#, een geävanceerder project maken in RoR (Ruby On Rails) en mijn huidig project converteren naar Node.js en SignalR...  Projectgroepen zoals code52.org lijken me ook uiterst interessant...

Daarnaast een gezonde lees-interesse over marketing (startups, ... ), economie en financiën.

Het nadeel van al het bovenstaande is dat ik alles vergeet wat mij niet interesseert (gras maaien, dakgoot kuisen,..), mijn empathische vermogens zijn beperkt en humor heb ik al helemaal niet.

Hopelijk tot gauw!

Mvg.
Nico

#2 NicoJuicy

NicoJuicy

Starting Developer

• Leden
  • 4 berichten

Geplaatst op 07 augustus 2012 - 00:54

Even rondgekeken op het forum, mss. een idee, maar je kan https://jabbr.net/#/rooms/code52 gebruiken ipv. IRC. NodeJS voor .Net en de mannen van Code52 gebruiken het ook, daarbij is ook opensource.

Werd ook gebruikt voor een online conference (ASPConf beschikbaar op Channel9). Werkt hartstikke goed en gebruiksvriendelijker dan IRC. Het wordt zo'n beetje het .Net alternatief.

Indien interesse, ik heb ook nog ergens een jaar gratis Asp.Net MVC 3 liggen van Combell... (gewonnen in het tafelvoetbal op Community Days)... Ik wil het wel eens opzetten ;)

Ander detail erover, het verbaast me dat jullie niet op freenode zitten. Daar zitten de meeste andere .Net channels binnenin het IRC netwerk (net als PHP, RoR, Javascript, ...)

#3 pascalbianca

pascalbianca

Webmaster/Admin

• Webmaster
  • 4380 berichten
    Laatst bezocht 02 jul 2018 15:31
  • LocatieSusteren, Nederland, Midden Limburg.
Inzender

Geplaatst op 07 augustus 2012 - 02:07

Welkom op het forum.
Mwha IRC is niet zo zeer in trek , daarom word het ook niet veel gebruikt hier, alleen meer iets voor de oude garde die dat nog kennen ;)

#4 Hypenate

Hypenate

Guru Developer

• Leden
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1228 berichten
    Laatst bezocht 26 nov 2017 14:43
Inzender

Geplaatst op 07 augustus 2012 - 09:06

Welkom

Is da ene mechelaar? :D

#5 NicoJuicy

NicoJuicy

Starting Developer

• Leden
  • 4 berichten

Geplaatst op 08 augustus 2012 - 11:52

Merci :) - enige info btw. over de user group in Brugge? (normaal komen ze de woensdag samen om 20:00)

#6 pascalbianca

pascalbianca

Webmaster/Admin

• Webmaster
  • 4380 berichten
    Laatst bezocht 02 jul 2018 15:31
  • LocatieSusteren, Nederland, Midden Limburg.
Inzender

Geplaatst op 08 augustus 2012 - 13:11

Ik heb net even snel gekeken op hun site.
juli - augustus 2012 VAKANTIE

Rest van Info vind je op http://accbnet.ccat....gs/meetings.htm , moet wel even vermelden dat het een en ander niet meer klopt op hun site.
Ze zijn hiervan op de hoogte gesteld begin vorige maand maar of ze er iets aan doen weet ik niet want er is nog niks aangepast door hun webmaster.

#7 doebi

doebi

Master Developer

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 536 berichten
    Laatst bezocht vandaag, 13:52

Geplaatst op 11 augustus 2012 - 17:13

Ha Veurne das op een steenworp van mijn deur. 8-)
Bij deze welkom

#8 NicoJuicy

NicoJuicy

Starting Developer

• Leden
  • 4 berichten

Geplaatst op 17 augustus 2012 - 14:41

Bedank voor de info pascalbianca

Doebi, waar woon jij dan (eigenlijk woon ik in Alveringem, maar dat kent echt bijna niemand)

#9 doebi

doebi

Master Developer

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 536 berichten
    Laatst bezocht vandaag, 13:52

Geplaatst op 18 augustus 2012 - 22:17

Heila, ik ben van Diksmuide (Esen) , dat is slechts 15min rijden naar Veurne.

Grtz

Ook met taq Voorstelling voorzien

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers

Inloggen

Untitled 1

Met dank aan Jürgen voor de jarenlange inzet van visualbasic.be (anno dec 2000)
Met dank aan Mike en Ronneke voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2010)
Met dank aan PascalBianca voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2016)