Springen naar inhoud

- - - - -

Nieuwe Ocx

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 1 reacties in dit onderwerp

#1 Ludi

Ludi

Senior Developer

• Leden
  • PipPipPip
  • 187 berichten
    Laatst bezocht vandaag, 01:48

Geplaatst op 07 May 2012 - 23:35

Hallo allemaal,

Indien je een nieuwe OCX hebt gemaakt en hij werkt dan kom je tot ontdekking dat dit een hele uitkomst is. Je compileert hem, je hangt hem in je project en "Klaar is klara".

Maar ja soms moet je hem toch nog achter af aanpassen. En nu komen de problemen. Je unregisteerd je OCX en registeerd je nieuwe ocx. Als je dan de .vbg opstart van het complete programma waar diverse keren deze OCX inhangt dan moet je voor elke DLL waar deze OCX in hoort de OCX opnieuw toevoegen. (via components)

Mocht je in die "zeer" grote prgramma een dll vergeten om daar de nieuwe OCX toe te voegen dan worden de controls "die van toepasssing zijn" vervangen door een picturebox. En geloof me dat is ernstig.

Dit is dan ook mij probleem, ik heb dit altijd geaccepteerd maar nu is het totale project zo groot dat het nu vervelend begint te worden.

Dus ik ben opzoek naar een oplossing voor toevoegen van een gewijzigde ocx in een groot project waar hij meerdere keren in voorkomt.

Met vriendelijke groet,

Ludi

#2 Ludi

Ludi

Senior Developer

• Leden
  • PipPipPip
  • 187 berichten
    Laatst bezocht vandaag, 01:48

Geplaatst op 10 May 2012 - 23:34

Dit onderwerp kan vervallen, het probleem met registeren van een nieuwe in groot project is verholpen. Zie de andere OCX vraag.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers

Inloggen

Untitled 1

Hosting provided by Combell
Met dank aan Jürgen voor de jarenlange inzet van visualbasic.be (anno dec 2000)
Met dank aan Mike en Ronneke voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2010)
vbib.be - vbnet.be - vbdotnet.be - visualbasic.be