Springen naar inhoud

- - - - -
DB .NET

serial system voor applicatie

• Log in a.u.b. om te beantwoorden
Er zijn 1 reacties in dit onderwerp

#1 thibautvincent

thibautvincent

Starting Developer

• Leden
  • 3 berichten
    Laatst bezocht 08 Jan 2012 11:38

Geplaatst op 05 July 2011 - 18:43

Hallo,

ik heb net een applicatie ontwikkeld waar ik zeer veel tijd heb ingestoken.
Daarom vraag ik ook een kleine bijdrage ervoor, natuurlijk wanneer ik mijn applicatie online zet zal die direct gratis verspreid worden daarom zou ik heb graag willen beveiligen.
Dus ik zou graag een serial gebruiken om mijn applicatie te beveiligen.  Ik zou dit op basis van een code van een pc willen doen die niet automatisch veranderd ( is dit mogelijk met mac-code?/ip-adres/...). => dus wanneer men serial ingeeft gaat de het programma controleren of dat de de serial juist is, is die nog niet in gebruik dan voegt hij de onveranderlijke code toe. Is de code al in gebruik maar is de onveranderlijke code niet dezelfde dan kan met het programma niet gebruiken)
Dus dit zou allemaal via een database moeten gebeuren.
Ook zoek ik een code waarbij men belt op mijn site voor een serial en dan wordt er automatisch een serial aangemaakt.

Hebben jullie toevallig geen goede sites of codes?
Stuur ze dan aub door.

Mvg,
Thibaut

#2 RedThread

RedThread

Beheerder VBIB

• Beheerder
  • 3307 berichten
    Laatst bezocht vandaag, 08:36
  • LocatieTongeren,Belgium.
Inzender

Geplaatst op 05 July 2011 - 20:03

Je zou het idd kunnen doen met een combinatie van je mac adres, serial hdd en daar een formule mee bedenken.

Maar het veiligste is dat je met een usb dongle werkt (zoek eens achter dongle op vbib of google)

Greetzzz

*** If you like youre solution or appriciate the crew's effort, please click on the facebook like or the Google +1 button ***

- Any fool can know, the point is to understand -

email : RedThread@vbib.be | MSN : Red_Thread@Hotmail.com

Huisregels - Tutorials - VS 2012 Express - Keybinding Posters - Code Tags gebruiken - LessThenDot - MSDN

Ook met taq DB .NET voorzien

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 lid(leden), 0 bezoeker(s), 0 anonieme gebruikers

Inloggen

[DB .NET] Untitled 1

Hosting provided by Combell
Met dank aan Jürgen voor de jarenlange inzet van visualbasic.be (anno dec 2000)
Met dank aan Mike en Ronneke voor de jarenlange inzet van vbib.be (anno dec 2010)
vbib.be - vbnet.be - vbdotnet.be - visualbasic.be